fbpx
Marlena Justyna

Daję kobietom wolność bycia sobą w swoim ciele. I dbania o ciało na własnych zasadach.

Dzięki współpracy pokonasz psychologiczne i emocjonalne bariery, które stoją na drodze do zdrowej relacji ze sobą, z jedzeniem, z Twoim ciałem. To droga ku wolności od restrykcji i diet. Od kompleksów i wstydu. Ku swobodzie bycia sobą. Ku lepszemu, lżejszemu życiu.

mgr Marlena Lewandowska

psycholog, coach, dietetyk kliniczny i psychodietetyk

Cześć, jestem Marlena!

Psycholog, coach zdrowia i żywienia, dietetyk kliniczny, psychodietetyk i współorganizatorka ogólnopolskiej konferencji Psychika a Dietetyka. Prowadzę konsultacje indywidualne i tworzę kursy psychodietetyczne w oparciu o założenia terapii poznawczo-behawioralnej i terapii ACT. Pomogę Ci wyzwolić się z błędnego koła odchudzania, odzyskać równowagę, wolność i siebie.

Co wyróżnia współpracę ze mną?

Indywidualne podejście – każda z nas jest wyjątkowa i tak właśnie powinna być traktowana. Dlatego nie dam Ci gotowej rozpiski. Posłucham Twojej historii. Przekażę wiedzę i wsparcie dostosowane do Twoich bieżących potrzeb. Wspólnie poszukamy rozwiązań, które będą szyte na miarę właśnie dla Ciebie. Byś mogła zadbać o swoje ciało w zgodzie ze sobą. Tak jak czujesz.

Wolność i lekkość – odczarowuję diety. Pokażę Ci jak wiele możesz zmienić, zmieniając jedynie podejście do codziennego jedzenia. Nie będąc przy tym na żadnej diecie. Pokażę Ci kierunki działania. Pomogę wypracować nowe, Twoje. Byś osiągała cele z pewnością i łatwością. Zbudowała zaufanie do siebie. Polubiła siebie. I by po prostu było Ci ze sobą lżej.

Pasja i zaangażowanie – kocham to, co robię. Dzięki temu czuję, że żyję pełną piersią. Tego samego chcę dla Ciebie. Dlatego dołożę wszelkich starań, byś w chaosie codziennych spraw nauczyła się zauważać siebie i o siebie dbać. Byś poczuła się dobrze w swoim ciele. Niezależnie od rozmiaru. I byś w końcu, bez względu na wagę, mogła zacząć żyć smakowitym, lekkim życiem.

Komu pomagam?

Pomagam osobom, które:

* są zmęczonym ciągłym byciem na diecie i masą ograniczeń

* mają za sobą wiele nieudanych prób odchudzania i efektów jojo

* obsesyjnie myślą o jedzeniu, tracą nad nim kontrolę, przejadają się

* zajadają nudę, stres, trudne emocje, odreagowują jedzeniem

* trwają w błędnym kole odchudzania (restrykcje – objadanie – wyrzuty sumienia – restrykcje)

* cierpią z powodu zaburzeń odżywiania (kompulsywne objadanie się, bulimia)

* mają zaburzone odczuwanie głodu i sytości

* mają poczucie, że są uzależnione od słodyczy

Pomagam osobom, które:

* pragną naprawić swoje relacje z jedzeniem i skutecznie schudnąć

* chcą ujarzmić swój apetyt i odzyskać kontrolę nad procesem jedzenia

* chcą w końcu poczuć się dobrze w swoim ciele

* chcą nauczyć się samodzielnie komponować zdrowe posiłki (i uwolnić się od jadłospisów)

* chcą nauczyć się słuchać ciała, znów sobie zaufać i jeść tyle, ile realnie potrzebują

* chcą nauczyć się radzić sobie ze stresem i trudnymi emocjami inaczej, niż poprzez jedzenie

* chcą zbudować samoakceptację i pewność siebie

* chcą zadbać o ciało, zamiast wciąż wytaczać mu wojnę i w końcu odzyskać równowagę

Pracujmy razem!

Współpraca indywidualna

Od najmłodszych lat uczy się nas, że ktoś z zewnątrz powinien nam powiedzieć, co mamy robić i jak mamy żyć. Przez to przestajemy słuchać siebie i z czasem już same siebie nie znamy. A przecież nie da się żyć w zgodzie ze sobą, jeśli się siebie nie zna. Nie da się też dbać o swoje potrzeby. W tym właśnie tkwi przyczyna większości naszych problemów. Również tych związanych z jedzeniem. Dlatego nie dam Ci gotowej recepty jak schudnąć. Będę jednak lustrem, w którym lepiej się sobie przyjrzysz. Kompanką do rozmowy, podczas której w końcu siebie usłyszysz. Dam Ci moją wiedzę i doświadczenie, a Ty przefiltrujesz je przez swoje potrzeby i znajdziesz wszystkie odpowiedzi. Gotowa? Zapraszam Cię na spotkanie ze sobą i ze mną.

Kurs „Jak skończyć z zajadaniem stresu i emocji”

Podczas 2 tygodniowego kursu dowiesz się jak przestać jeść pod wpływem stresu i emocji. Nauczysz się rozładowywać emocje inaczej, niż poprzez jedzenie. Zbudujesz zdrową relację z jedzeniem i skutecznie schudniesz. Nigdy więcej trwania w schemacie dół – jedzenie.